Vyhledávání


Kontakt

Edu-kubanek1

E-mail: ict@zskamenna.cz

Obkreslení fotografie

19.01.2012 21:14

V dalším úkolu jsme si mněli obkreslit fotografii dvou  zvířat a vymyslet si o nich nějaké vypravování.

A tady je to moje....

Ahoj,  jmenuji se Sindy a jsem koala. Narodila sem se v zoologické zahradě a když jsem se narodila tak,  jsem byla v  novinách v televizi a všude kde si jen vzpomenete.Byla jsem velice ošetřovaná, híčkaná a všechno možné.Po pár letech sem ovšem chtěla poznat i  svět mimo ZOO a tak sem ze ZOO utekla,  sice líně,  ale utekla. Do národního parku z parku na letiště a z letište rovnou do divočiny.Když sem utakla hledali mně snat všichni policisté, ošetřovatelé ze ZOO a ovšem i civilisté po mně zkoušeli pátrat,  ale marně.Po pár dnech sem zjistila,  že v divočině není tak dobré jídlo jako mi v ZOO každý den připravují.A tak jsem se rozhodla,  že se do  ZOO vrátím. A tak jsem se co nejrychleji dostala na letiště,  kde jsem co nejrychleji nasedla na let první třídy a  za pár hodin jsem byla  opět v ZOO ,kde mně našel múj nejoblíbenější ošetřovatel Jery.